Παγωτά για όλους!

Παγωτά για όλους!

Με πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που φόρεσαν τα καλοκαιρινά τους, και τη γενναιόδωρη προσφορά του ζαχαροπλαστείου Μεσκλιές, οι μαθητές του σχολείου μας απόλαυσαν νόστιμα παγωτά που έφεραν μεγάλη χαρά και χαμόγελα στο πρόσωπό τους! Ευχαριστούμε γι’ αυτή τη