Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, σε συνεργασία με το εργαστήριο ζαχαροπλαστικής «Μεσκλιές», προσέφερε και φέτος ένα δροσιστικό απολαυστικό διάλειμμα στα παιδιά του σχολείου μας με νόστιμα παγωτά σε τρεις γεύσεις! Μαζί με μουσική, όρεξη και καλή διάθεση
Διάλειμμα για παγωτό!










